Dannet samarbeid gjennom MFK-nettverket

PARTNERINNHOLD: Det er en glede for Moss FK å fortelle at Drømmekjøkkenet Moss og MAC Entreprenør har dannet et samarbeid gjennom klubbens bedriftsnettverk.

– Vi driver jo B2B og nå har vi fått to gode aktører som skal samarbeide, forteller markedssjef Erland Johnsen med et smil.

Stian Arnesen fra Drømmekjøkkenet Moss møtte Chris Dior Kabashi og Martin Foss fra MAC Entreprenør på "Kråkevippen" i forbindelse med en mossekamp tidligere i år. Der ble det både fotball- og business-prat, og senere et godt samarbeid.

– Det er veldig bra med flere samarbeidspartnere, så dette setter vi pris på, sier Martin Foss i MAC Entreprenør.

Det gjør også Stian Arnesen i Drømmekjøkkenet, som føler at bedriftsnettverket på Melløs har blitt meget bra.

– Nå føler man at man er skikkelig i gang. Samarbeidspartnerne drar nytte av hverandre, så det er mye god business som foregår her inne på Melløs. Dette er noe alle bør være med på, sier Arnesen med et smil.

- Bli med på laget, avrunder Erland Johnsen og Martin Foss med store smil.

Ønsker du å bli en del av MFK-nettverket? Les mer her.

Ønsker du å lese mer om disse to partnerne?

På Drømmekjøkkenet Moss finner du inspirerende utstillinger for kjøkken, bad og garderobe. De har et erfarent team med kjøkkendesignere som arbeider både med privatkunder og større prosjekter.

Les om Drømmekjøkkenet Moss her.

Dersom du har planer om renovering eller oppussing, eller har andre spennende byggeprosjekter, kan MAC Entreprenør bistå. De er med gjennom hele prosessen - helt fra planleggingsfasen til sluttføring av prosjektet.

Les om MAC Entreprenør her.