Gir seg i MFK: – Klubben kommer alltid til å ha en plass i hjertet mitt!

Etter seks år i Moss FK setter sisteskansen Elias Bachke kursen videre mot nye sportseventyr.

Elias kom til MFK som 14-åring i 2018, og har vært en del av A-laget siden 2021.

– Tiden i Moss har vært veldig veldig fin og jeg har lært masse av både lagkamerater, spesielt Mathias (Enger Eriksen). Og selvfølgelig av trenerteamet og støtteapparatet. Clas Guttulsrød må nevnes her - en person som jeg har hatt som trener i over halve min fotballkarriere. Jeg har følt meg hjemme i gruppa og på Melløs, og klubben kommer alltid til å ha en plass i hjertet mitt, forteller keeperen.

Nå starter han på studier i Brighton, hvor dét da blir hovedfokus.

– Det er en bachelor i idrettsvitenskap som går over 3 år. Forhåpentligvis vil jeg få til noe fotball ved siden av studiene mine, avrunder han.

Vi takker for innsatsen i MFK og ønsker lykke til videre!