Lokal unggutt vender hjem til klubbens G19-lag

Etter et opphold i FFK er midtbanespilleren Aulon Musliu (18) tilbake i lokalfotballen. Neste stopp er Melløs.

Aulon er opprinnelig fra Kambo, men har vært innom Sprint-Jeløy og Fredrikstad FK. Nå er det Moss Fotballklubb som gjelder.

– Det er gøy å være tilbake i byen. Det har grodd bra i MFK i det siste og for meg passet overgangen bra med tanke på skole og pendling, sier unggutten med et smil.

Utviklingsansvarlig Jacob Berg er naturligvis strålende fornøyd med å ha fått en ny unggutt inn i juniorstallen.

– Det er helt topp. Vi har i et halvannet år jobbet hardt med å få tilbake de unge lokale spillerne, som på et tidligere tidspunkt forsvant ut av byen. Nå går Aulon inn i en sterkt voksende juniortropp som innehar mye kvalitet, sier Berg.

– A-laget er selvfølelig målet. Det hadde vært stort, avrunder Aulon med et stort smil.

Vi ønsker velkommen til MFK!